Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici Asistent/ka
Co bude Vaší náplní práce:
- příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří, komunikace s klienty)
- administrativní podpora týmu (podpora v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery společnosti, zajišťování služebních cest, vyúčtování služebních cest aj.)
- úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
- podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře
Co od Vás očekáváme:
- výbornou znalost práce na PC (zejména Word, Excel)
- alespoň základní znalost AJ (základní orientace v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.)
- praxi na obdobné pozici vítáme
- komunikativnost a schopnost práce v týmu
- organizační schopnosti a samostatnost
- pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu
Nabízíme:
- zajímavou pracovní příležitost v mladém a přátelském kolektivu
- odpovídající finanční ohodnocení a zajímavou nabídku firemních benefitů