Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici Asistent/ka

Co bude Vaší náplní práce:

  • příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří, komunikace s klienty)
  • administrativní podpora týmu (podpora v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery společnosti, zajišťování služebních cest, vyúčtování služebních cest aj.)
  • úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
  • podpora při zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře

Co od Vás očekáváme:

  • výbornou znalost práce na PC (zejména Word, Excel)
  • alespoň základní znalost AJ (základní orientace v psaném textu, psaní krátkých emailů, vyřizování telefonických vzkazů apod.)
  • praxi na obdobné pozici vítáme
  • komunikativnost a schopnost práce v týmu
  • organizační schopnosti a samostatnost
  • pečlivost, diskrétnost, flexibilitu a loajalitu

Nabízíme:

  • zajímavou pracovní příležitost v mladém a přátelském kolektivu
  • odpovídající finanční ohodnocení a zajímavou nabídku firemních benefitů